Twój remix niszczy mi mózg: The Streets – Blinded by the lights (Nero Dubstep Remix)

28 Paźdź

Jest piątek i wstałem o 13, co oznacza że mam urlop. Ale jednak jest piątek, co dla większości normalnych ludzi oznacza, że tak ja dzisiaj ONI będą czuć się jutro.  To właśnie im dedykowane będą piątkowe remixy, które co tydzień pojawią się na tej stronce by Wasze umysły nastawiały się już na piątkowe imprezowanie.  Dziś klasyka – The Streets. Wspaniały numer o klubach i imprezach. U nas w remixie Nero. Przegenialny numer tutaj dostaje dodatkowego dubstepowego kopa na nową dekadę. Dla ciekawskich Nero wydali też już debiutancki album z autorskim materiałem. Płytkę można znaleźć w sklepach i necie od sierpnia, a zwie się ona Welcome Reality.

Oto i obiecany remix:

Skomentuj

