Trailery na ringu: Snow White vs… Snow White

16 List

                 

Nadchodzą dwa równoległe filmy adaptujące słynną bajkę, którą zna chyba każde dziecko (przynajmniej to z mojego pokolenia). Każdy z nich jest nieco inny, każdy ma co najmniej intrygującą obsadę i w sumie choć oba mają ciekawą stylistykę, to patrząc na te trailery mam się ochotę wybrać tylko na jeden.

Bella ze „Zmierzchu”, Thor i Charlize Theron.. do tego fajna muzyka, ciekawe efekty. Myślałem, że to własnie wersja Tarsema Singha („Cela”, „Immortals”), ale nie… okazuje się, że za tą produkcją stoi debiutant Rupert Sanders…

Wersja Tarsema jest taka:

Obsada niby fajna, ale coś w tym trailerze odrzuca… czy to superkiczowata atmosfera? Kiepskie żarty? Stylizacja? Sztuczne efekty? Nawet wdzięk Julii Roberts mnie nie przekonuje, pomijam już fakt, że kompletnie jej nie pasuje rola złej królowej…

Jak dla mnie Tarsem zawiódł póki co na całej linii, za to film Sandersa, mimo udziału Kirsten „Open Mouth (Mouse)” Stewart, wygląda co najmniej obiecująco…

A wg. was który trailer zapowiada lepszy film?

Skomentuj

