WTF!? – Lana Del Rey w Saturday Night Live

19 Sty

To chyba jeszcze większy samobój w swój hajp niż wypuszczenie ultrapopowego „National Anthem”. Jarałem się tą dziewczyną, ale ten występ… jest straszny, okropny, koszmarny. Mam nadzieję, że jest jakieś racjonalne wytłumaczenie. Albo szykuje się większe rozczarowanie muzyczne niż moglibyśmy się spodziewać? A wam jak się podoba ten występ?

Jedna odpowiedź to “WTF!? – Lana Del Rey w Saturday Night Live”

  1. cherry 20/01/2012 @ 23:11 #

    Mam podobne odczucia co do jej występu. Ostro Lanę oceniła też na swoim Twitterze Juliette Lewis. Racjonalnym wytłumaczeniem może być jedynie owy wspomniany przez Ciebie hajp i związany z nim spory stres, a może zwyczajnie nie była w formie, a może i zadziałały „wspomagacze” kto wie 😉

    Wydaje mi się, że jak jest bardziej odprężona, to o wiele lepiej i naturalniej wypada jak np. w tym udanym wykonaniu mojego ulubionego jak dotąd jej utworu.

    Mimo wszystko nadal w nią wierzę, niecierpliwie czekam na płytę i liczę, że się nie zawiodę. A co do live występów to być może kwestia wprawy i scenicznego obycia, oby!

Skomentuj

