Best of 2012 – Piosenki: 35-21

15 Gru

35. Jez Dior – Candles

34. Milo Greene – 1957

33. Deptford Goth – Life after defo

32. Minnessota – Tokyo

31. Calvin Harris feat. Florence Welch – Sweet Nothing

Florence jak dla mnie tym kawałkiem udowodniła, że odnajdzie się w każdej stylistyce. Poza tym to świetny popowy kawałek. Mój kolega nie mógł przeżyć, że „takie łupanki” grają w Trójce.

30. Autre Ne Veut – Counting

Najnowszy dodatek, bo piosenkę znam tylko kilka dni, ale nie przestaję jej słuchać. Bit, wokal, melodia… Wszystko do siebie pasuje.

29. Johnny Neon – Hearts

Prywatny hit lata. Słyszę go i momentalnie uśmiech zakwita na mojej twarzy, a „nóżka chodzi”. Jest coś „ejtisowego” w tej piosence i chyba za to ją kocham. I za wers „Not a lot of girls out there like Knight Rider and Air-wolf”.

28. Jai Paul – Jasmine

Odkryte dzięki podsumowaniom różnych blogów i magazynów.  Jai Paul to nie do końca moja bania, ale numer świetny.

27. Trails and Ways – Nunca

Kolejny kawałek przypominający mi lato. W zimie bezcenne 🙂

26. CHVRCHES – The mother we share

25. Sky Ferreira – Everything is Embarassing

Z jakiegoś powodu kojarzy mi się z „Missing” Everything but the Girl, a do tamtej piosenki mam ogromny sentyment.

24. The Neighborhood – Sweater Weather

Banalnie, i w dodatku o miłości. Naprawdę ładna piosenka 😀

23. Disclosure – Latch feat. Sam Smith

22. Brodka – Varsovie

Polski hit lata. Szkoda, że konkurs na „Kawałek Wrocławia” nie przyniósł nam czegoś równie niebanalnego i dobrego. Plus zapowiedź nowego, jeszcze bardziej nowoczesnego i popowego stylu Brodki.

21. Twin Shadow – Five Seconds

Jeden z „indie przebojów” roku. Tak osłuchany, że już prawie się nudzi. Prawie…

 

Skomentuj

