Best of 2012 – Piosenki: Top 10

15 Gru

10. Seasfire – We will wake

Słucham w kółko od dwóch miesięcy i jeszcze mi się nie znudziło.

9. Major Lazer – Get Free feat. Amber Coffman

Nieodmiennie wprowadza mnie w dobry humor.

8. Cat Power – Ruin

To mogłaby być równie dobrze inna piosenka z tej świetnej płyty, ale to właśnie „Ruin” najbardziej zapadła mi w pamięć.

7. Purity Ring – Obedear

Należę do jednej z tych osób, których album Purity Ring nie rozczarował.

6. Crystal Castles – Affection

Mój ulubiony kawałek z ich trzeciej płyty. W dodatku ktoś bardzo dobrze dobrał wideo do tej piosenki.

5. Macklemore & Ryan Lewis – Same Love feat. Mary Lambert

Mogłem wybrać kilka innych z tej płyty, ale hip hop opierający się wykluczeniom zwyciężył.

4. Jessie Ware – Wildest Moments

Jessie z klasą wkroczyła na salony. Chyba nie wymaga komentarza.

3. Haim – Forever

Siostry Haim są odkryciem roku bez dwóch zdań. Muzyczne spadkobierczyni Fleetwood Mac w przyszłym roku mogą swym albumem sporo namieszać.

2. Beach House – Myth

Chyba najpiękniejsza nutka w tym roku.

1. Alt- J – Tessalate

Z jednej z najlepszych płyt w roku jedna z najdziwniejszych i najlepszych piosenek.

Skomentuj

