Na ringu: trailery „Last minute” vs. „Podejrzani zakochani”

8 Sty

„Nie wiem, nie znam się, nie orientuje się, zarobiony jestem!” – ten słynny tekst z filmu Barei przychodzi mi na myśl po obejrzeniu tych dwóch trailerów. Nie wiem – o co chodzi i jak z jednego gagu twórcy zrobią średnio stuminutowy film. Nie znam się – może się nie znam na poczuciu humoru typowego Polaka, bo ja nie uśmiechnąłem się ani razu. Nie orientuję się – jak aktorzy pokroju Wojciecha Mecwaldowskiego czy Rafała Królikowskiego mogą grać w takich… produkcjach. Zarobiony jestem – to moja wymówka żeby takie filmowe „dziełka” ominąć łukiem jak najszerszym.

Werdykt: dziś na ringu przegrali… widzowie. Przykre, ale prawdziwe.

Skomentuj

